Sådan laver du din virksomhed billedet stå ud over mængden

Traditionel reklame metoder er stadig bliver brugt til næsten 90% af virksomhederne i dag. Det største problem med dette, er, at alle andre synes at følge de samme gamle metoder.

Uanset hvor dyrt, er din reklame ligner og lyder som en masse andre reklame? Hvis du tager et kig på dit visitkort design, flyer design, brochurer, brevpapir, websidedesign og andre metoder, som du gør, vil du sikkert finde nogle meget velkendt mønster til at ligne din konkurrence.

Bare fordi “alle andre” mener, at den traditionelle metode til billede reklame er den måde at få betyder business ikke at det er den eneste måde… eller den bedste måde. Tusindvis af mennesker gå fallit, eller gå glip af en masse af business, på grund af “traditionelle” tænkning. Må ikke falde i fælden med at være en reklame se en lignende.

Hvis du følger alle andre, vil du sandsynligvis ende med at blive 90% af folk i erhvervslivet på vej ud eller i bedste fald, gør en mellemlang indkomst. Der er to ting din markedsføring bør gøre for din virksomhed

1) det får det svar, som du vil – det får folk til at svare dig.

2) det lader dig give gode produkter eller tjenester til dine kunder, som du får, så at du gør en ovenfor gennemsnitlige indtægt og får nydelse ud af din igangværende succesfuld forretning. En virksomhed, der startet og kører med afsætning, som appellerer til hvad folk virkelig ønsker, i stedet for hvad du tror, de skulle få lyst.

For at du og din virksomhed til at blive en succes, er at være anderledes noget du nødt til at acceptere. Nogle gange at være anderledes betyder at andre forretningsfolk ikke vil lide dig, eller vil synes, du er ikke tiltalende eller tror andre ting om dig, som du ikke ønsker dem til at tænke. Men igen, virkeligheden af dette er, hvem du forsøger at imponere? Forsøger du at imponere dine kammerater, eller er du prøver at komme og hjælpe kunder, der har brug for dit produkt eller service?

Tænke over det hårdt, fordi hvis du er virkelig bange for at være anderledes, ikke kan dette være system for dig. Men så igen, at være anderledes betyder ikke, at være sleazy, klamt, uetiske eller ulovlige. Det betyder bare anderledes.

Undertiden den gamle tradition, især i brancher, der er træt og emmer af tradition, synes at være anderledes med er uetiske eller ulovlige. Det er langt fra sandheden.

Vi alle ved, at være forskellige simpelthen betyder forskellige. Og forhåbentlig vil du se dette som en del af at blive en succes eller mere vellykket som tiden går videre med din virksomhed operationer.

Virkeligheden er, at du har ingen billede, og ingen tænker om dig, indtil de har en grund til. At være bekymret over hvad andre tænker er spild af energi og tid. Tilbring din tid bekymre sig om hvad tror, dine kundeemner, der er interesseret i, hvad du har at tilbyde.

De er dem, der vil købe fra dig og de er de eneste mennesker, du bør være bekymret med. Hvis dine kammerater eller andre ikke kan lide hvad du gør, det er deres problem, ikke yours.

Denne ændring af holdning er en udfordring, men meget nødvendige, især når der fokuseres på, hvad der er vigtigt. Denne form for tænkning og rationalisere spørgsmål kun, hvad dine kundeemner synes er vigtige. Det er ligegyldigt, hvad jeg tror, eller hvad din konkurrence mener. Så længe dine kundeemner og kunder er glade for, skal så du være glad!

Copyright © 2005

Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver: support@multiplestreammktg.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *